W kwietniu wizytowałam Aulę Polskę #79, którą organizatorzy w całości poświęcili sprzedaży. Na Auli zwykle występują startupowcy, którzy dzielą się historią sukcesu swojego biznesu, a ja zdecydowałam się trochę złamać konwencję. Podeszłam do tematu wysokopoziomowo, pomyślałam o każdej firmie, w której pracowałam w dziale sprzedaży i wytypowałam kilka zasad, które sama stosowałam i stosuję do dziś w swojej codziennej pracy. O nich zdecydowałam się opowiedzieć, odsłaniając kulisy współpracy ze swoimi klientami, którzy niejednokrotnie wymagają kreatywnego podejścia. Poniżej moja prezentacja, a właściwie "podkład" do mojego aulowego wystąpienia:
Dziś właśnie ukazał się w czerwcowym numerze e-profit!
Jestem sprzedawcą. Niezależnie od nazw stanowisk, jakie zajmowałam - przedstawiciel handlowy, doradca klienta, konsultant call center, account, manager sprzedaży, dyrektor sprzedaży - jestem handlowcem. Od początku kariery zawodowej pracuję w agencjach: reklamowej, interaktywnej, technologicznej... Praca w sprzedaży w agencji wymaga kreatywnego podejścia do klienta. Przez 8 lat praktyki wypracowałam sobie 8 zasad, dzięki którym "daję radę" :) Jeśli pracujesz w sprzedaży i potrzebujesz odświeżenia swojego warsztatu, zapraszam do lektury całego artykułu w e-profit:
Jeśli chcesz otworzyć czerwcowy e-profit w formacie PDF, kliknij tutaj.
Jestem sprzedawcą. Niezależnie od nazw stanowisk, jakie zajmowałam - przedstawiciel handlowy, doradca klienta, konsultant call center, account, manager sprzedaży, dyrektor sprzedaży - jestem handlowcem. Od początku kariery zawodowej pracuję w agencjach: reklamowej, interaktywnej, technologicznej... Praca w sprzedaży w agencji wymaga kreatywnego podejścia do klienta. Przez 8 lat praktyki wypracowałam sobie 8 zasad, dzięki którym "daję radę" :) Jeśli pracujesz w sprzedaży i potrzebujesz odświeżenia swojego warsztatu, zapraszam do lektury całego artykułu w e-profit:
Jeśli chcesz otworzyć czerwcowy e-profit w formacie PDF, kliknij tutaj.
Będziemy wdzięczni za odpowiedź na kilka pytań, które pozwolą nam lepiej dopracować koncepcję narzędzia adresującego kluczowe, aktualnie nierozwiązane problemy, wyzwania i obszary nieefektywności w procesach realizowanych przez menedżerów zespołów sprzedażowych.
OdpowiedzUsuńhttps://docs.google.com/forms/d/1DrOtVNwCqgaZJxSrMoUt-HFxMZZXQbuvVlYsS6h1MEE/viewform?pli=1
Bardzo fajna prezentacja, dobra robota!
OdpowiedzUsuńBardzo praktyczny materiał. Dzięki! :)
OdpowiedzUsuńZapraszam na naszego bloga: http://brandbay.pl/blog/
Jeśli chodzi o dobrą Firma szkoleniowa , to jest trochę firm zajmujących się, a nawet specjalizujących się w szkoleniach handlowców i sprzedawców. Byłem kiedyś we Wrocławiu na szkoleniu z firmy. Całe szkolenie prowadził ktoś z firmy BBGroup czy jakoś tak
OdpowiedzUsuńA co sądzicie na temat systemów lojalnościowych? Warto w nie inwestować? Nie wiem w jaki sposób przyciągnąć do siebie klientów, a to całkiem ciekawa opcja. Sporo na ten temat czytałam na stronie https://zencard.pl/blog/programy-lojalnosciowe Może ktoś z was korzysta z takich programów lojalnościowych? Dajcie znać.
OdpowiedzUsuń